Τρίτη 5 Ιανουαρίου 2016

Απολογισμός.

Και φέτος θέλησα να κάτσω να κάνω τον απολογισμό της χρονιάς που μόλις πέρασε
Έβαλα ένα ποτό με τρία παγάκια.
Έστριψα και άναψα τσιγάρο.


Έκανα ταξίδια.
Ναι.
Με σώμα και νου.
Έφαγα σφαλιάρες.
Ναι.
Από γνωστούς και φίλους.
Έκανα λάθη.
Ναι.
Γιατί δεν μπόρεσα να συγκρατήσω τον εαυτό μου σε στιγμές αδυναμίας.
Αγάπησα.
Ναι.
Όπως εγώ ξέρω.
Αγαπήθηκα.
Ίσως.
Έβρισα.
Πολλές φορές.
Ονειροπόλησα.
Ακόμη περισσότερες.
Χάζεψα τα αστέρια.
Άπειρες φορές.
Χαμογέλασα.
Ακόμη περισσότερες.
Έκλαψα.
Λίγες. Αλλά καλές.
Συμβιβάστηκα.
Λίγο.
Επαναστάτησα.
Περισσότερο.
Ερωτεύτηκα.
Όλο τον κόσμο.
Μίσησα.
Κανέναν.

Αυτό λοιπόν κρατάω από την χρονιά που μόλις πέρασε.
Ότι δεν μίσησα κανέναν.
Ότι έγινε, έγινε.
Ίσως γιατί έτσι έπρεπε να γίνει.
Δεν κρατάω κακία σε κανέναν.
Δεν νιώθω άσχημα για κανέναν.

Είμαι αυτή που είμαι.
Και με τον ερχομό της νέας χρονιάς εύχομαι να καταφέρω να γίνω ακόμη καλύτερη.
Πρώτα απ'όλα για μένα.

Και αν δεν καταφέρω να φέρω εις πέρας εκείνα τα ταξίδια που έχω στα σκαριά,
μην ανησυχείς.
Θα έχω πάντα τα αστέρια!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου