Τρίτη 3 Μαΐου 2011

Πρωϊνές σκέψεις

Πριν καμιά ώρα γύρισα από δουλειά
και είπα να σου γράψω εαυτέ,
γιατί μου έλειψες!
Δεν ξέρω αν πρέπει να το πω " Πρωϊνές σκέψεις"
ή "Βραδυνές σκέψεις" αφού ακόμα δεν έχω κοιμηθεί...
Ποτέ δεν τα πήγαινα καλά με τους τίτλους και το ξέρεις πολύ καλά!

Έβαλα ένα ποτήρι κρασί να πιω, γιατί τέλειωσαν οι μπύρες,
έστριψα ένα τσιγάρο και άνοιξα το παράθυρο.
Πόσο μου αρέσει αυτό το άρωμα της βροχής!
Πάντα μου φέρνει στο μυαλό φρεσκάδα! Αναγέννηση!
Με μια εισπνοή και μόνο αναζωογονείται το μέσα μου!
Εικόνες παίζουν στην ασπρόμαυρη οθόνη του μυαλού μου,
μνήμες ξεχασμένες ξεπροβάλλουν δειλά
και παίρνουν μορφή μπρος στα μάτια μου.
Ξέρεις εαυτέ ποτέ δεν μου άρεσε η βροχή.
Αλλά το άρωμα της!
Είπαμε είσαι μυστήριο τρένο...
Πάντα συνέδεεα αρώματα με αναμνήσεις...
Ποτέ δεν είχα πολύ καλή μνήμη σε πρόσωπα και ονόματα...
Εσένα δεν θα σε μπερδέψω ποτέ, μην ανησυχείς!
Εξάλλου φοράς το ίδιο άρωμα χρόνια τώρα!
Τι να πω... Είμαι τύπος της όσφρησης!
Μπορεί να μην σε ακούσω καθώς θα περνάς,
μπορεί η μορφή σου να είναι θολή μέσα από τα φτωχά μου μάτια,
αλλά το άρωμά σου θα το αναγνωρίσω!

Είμαι ήδη στο τρίτο ποτήρι
και η ώρα πήγε αργάμιση..
Δεν σου είπα πάλι κάτι ουσιαστικό εαυτέ, το ξέρω..
Απλά ένιωσα την ανάγκη να σου γράψω.
Απλά είπα να σου πω μια καλημέρα πριν πάω για ύπνο,
Φεύγω πριν τα ρήματά μου έχουν κατάληξη όμικρον,
πριν τελειώσει το κρασί, πριν σταματήσει η βροχή,
πριν φύγει το άρωμά σου από το μέσα μου..

Και όχι, δεν είμαι ερωτευμένη εαυτέ,
ούτε ζω με αναμνήσεις από περασμένους έρωτες!
Απλά φλερτάρω με την ζωή!
Απλά μ'αρέσει να την παρατηρώ, να της μιλάω, να την θαυμάζω.
Να την ζω με κάθε μου αίσθηση!
Ζω..
Αυτό το ρήμα ποτέ δεν θα το γράψω με όμικρον όσο κουρασμένη και αν είμαι,
όσο κόντρα και αν μου πηγαίνει το πληκτρολόγιο!
Ζω!
Γιατί η ζωή είναι γεμάτη αρώματα!

Καλημέρα και καληνύχτα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου