Παρασκευή 8 Ιουλίου 2011

Λα ματζόρε

Τάσεις αυτοκαταστροφής.
Σώμα που κοιμάται και ξυπνάει μηχανικά.
Αυξημένη δόση νικοτίνης το πρωινό δικό μου 2ωρο,
με την συνταγή :βύνη κριθαριού,νερό, εκχύλισμα λυκίσκου
να με ξεδιψά.
Με μουσικά ακούσματα που με ταξιδεύουν σε στιγμές,
με ηρεμούν και πολλές φορές καθορίζουν στις πόσες συνταγές θα ξεδιψάσω πριν κοιμηθώ.
Με πόδια πρησμένα από την ορθοστασία
και μυαλό κουρασμένο από την καθημερινότητα.
Φωνές που κουβαριάζονται και κάνουν αυτή την φλέβα στο μέτωπό μου να χτυπάει ρυθμικά.
Νεύρα τεντωμένα σαν χορδές καλοκουρδισμένης κιθάρας.
Στο λα ματζόρε μπορεί και να σπάσουν...

Είμαι εδώ όμως!
Ανασαίνω άρα ζω!
Είμαι εδώ και θα το παλέψω!
Έχω ξαναπεράσει μέρες που στιγμές και καταστάσεις πάνε να με καταβάλλουν,
να μου σβήσουν το χαμόγελο από την ματιά μου
και τις ξεπέρασα.
Γιατί να μην το κάνω και τώρα λοιπόν?!

Αύριο το πρωί,μόλις σχολάσω,
θα αγοράσω 2 μπύρες από το περίπτερο,
θα πάω παραλία
και θα τις πιω με τα πόδια βουτηγμένα στην θάλασσα.
Θα κρύψω τα δάχτυλά μου κάτω από την βρεγμένη άμμο,
να νιώσω κάθε κόκκο του φετινού καλοκαιριού
-που περνάει απαρατήρητο πια-
σε κάθε ένα ξεχωριστό κύτταρο του μυαλού μου.
Θα ανάψω τσιγάρο να γευτώ την αλμύρα στα χείλη μου.
Θα αφήσω τον ήλιο να με ζαλίσει,να σβήσει τις φωνές και την φασαρία,
μέχρι να βλέπω μαύρες κουκκίδες σε κάθε μου βλεφάρισμα.

Αύριο το πρωί θα κάνω την επανάστασή μου!
Να ξεφύγω από την ρουτίνα της καθημερινότητας!
Να ξανανιώσω την χαρά και την ανυπομονησία του καλοκαιριού!

Αν θες έλα και εσύ μαζί μου.
Σε πειράζει να μην μιλάμε καθόλου?
Απλά να καθόμαστε δίπλα δίπλα..
Να μοιραστούμε τις μπύρες και τις σιωπές.
Να μοιραστούμε την ίδια αλμύρα του τσιγάρου.

Εσύ με ξέρεις.
Οι σιωπές έχουν μεγαλύτερη ουσία από τα λόγια
κάποιες φορές.
Είναι στιγμές που τις εκτιμάς μόνο όταν τις μοιράζεσαι με ανθρώπους που αγαπάς πραγματικά.
Δεν νιώθεις την ανάγκη να πεις κάτι μόνο και μόνο για να το πεις,
απλά μένετε σιωπηλοί και οι δύο αγναντεύοντας τον ίδιο μακρινό ορίζοντα.

Και αν δεν θέλεις να έρθεις δεν πειράζει!
Κάτι αξιόλογο θα βρω να πω με τον εαυτό μου!

Αύριο λοιπόν εαυτέ θα σε πάω βόλτα!
Το υπόσχομαι!
Και θα σε ταξιδέψω με λα ματζόρε.
Παρέα θα ξεφύγουμε.
Ως τότε,

Καληνύχτα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου