Κυριακή 24 Ιουλίου 2011

Ξέρεις κάτι?

Σε έχασα,με έχασες..
Απλά και κατανοητά.
Ξέρεις κάτι? Δεν με πειράζει πια.
Ίσως γιατί έχω μπερδέψει τις εποχές.
Ισως γιατί έχω κάνει τη νύχτα μέρα
και σπάω τη ρουτίνα με μια πρωινή μπύρα.
Ίσως γιατί έχω μήνες να χαζέψω τα αστέρια.
Ίσως πάλι γιατί δεν δίνω χρόνο στον εαυτό μου να σκεφτεί.
Να αναπολήσει, να νοσταλγήσει και να δημιουργήσει.
Μένω στάσιμη να κοιτώ τις μέρες να περνούν ίδιες.
Και ξέρεις κάτι?
Δεν με νοιάζει καθόλου!
Τώρα.
Ίσως στο τέλος της εποχής αυτής,
όταν κάνω απολογισμό,
να δω ότι δεν έκανα τίποτα ουσιαστικό τελικά.
Άφησα να περάσουν 6 μήνες αδράνειας,
που απλά ζούσα.
Αλλά ξέρεις κάτι?
Δεν με απασχολεί καθόλου!
Γιατί τελικά μέσα από αυτή την εποχή έμαθα να εκτιμώ και την παραμικρή λεπτομέρεια!
Να παρατηρώ τους ανθρώπους σιωπηλά.
Να χαίρομαι με πράγματα απλά.
Πεζά και απτά!
Είναι κακό αυτό?
Δεν είμαι δύσκολος άνθρωπος.
Ξέρω να χάνω.
Μέσα από την ήττα θα μάθω.
Μέσα από τα δύσκολα θα εκτιμήσω την αξία των εύκολων.
Δεν προσπαθώ πια να κερδίσω ανθρώπους.
Να τους κάνω να με αγαπήσουν.
Είμαι αυτή που είμαι.
Θα σου χαμογελάω συνέχεια έτσι κι αλλιώς.
Και ξέρεις κάτι?
Ας σκέφτεσαι ότι θέλεις για εμένα!
Πες με προκατειλημμένη.
Από την πρώτη χειραψία μπορώ να καταλάβω τι άνθρωπος είσαι.
Από το πόσο δυνατά θα μου σφίξεις το χέρι.
Από το πόσες φασαρίες θα κάνεις στην σιωπή μου.
Εγώ θα σου χαμογελάω έτσι κι αλλιώς.
Κάποτε μπορεί να σου σφίξω το χέρι με το αριστερό,
εκεί πάλι θα με έχεις κερδίσει!

Τα πράγματα στην ζωή είναι απλά.
Είσαι ευτυχισμένος?
Τότε οκ.
Δεν είσαι?
Τότε άλλαξε το!
Τόσο απλά!
Νίκες,ήττες και απολογισμοί είναι μέρος του παιχνιδιού.
Το αποτέλεσμα δεν έχει σημασία για εμένα,όσο η μάχη.
Οι εμπειρίες δεν συγκρίνονται ακόμα και αν στο τέλος έχω χάσει.
Ξέρεις κάτι?
Τελικά κέρδισα και κέρδισες.
Γιατί κάποιος να χάσει?
Δεν μ'αρέσουν οι πολύπλοκες καταστάσεις.
Γιατί, ξέρεις κάτι?
Είμαι αυτή που θα σου χαμογελάσει,
ακόμα και αν έχω χάσει αμέτρητες μάχες.
Και που ξέρεις,
ίσως την επόμενη φορά που θα καταφέρω να χαζέψω πάλι τα αστέρια
να σου ζητήσω να μου κάνεις παρέα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου