Σάββατο 29 Αυγούστου 2015

The show must go on.

26/8/15 5:01

Έρχεται εκείνη η μέρα που είχες δει μόνο σε ταινίες. Ή είχες ακούσει ιστορίες γνωστών. Και ανακουφιζόσουν που δεν είχε συμβεί ποτέ σε εσένα. Ως τώρα τουλάχιστον...

Αυτή την στιγμή ζω σε αυτό το παράλληλο σύμπαν, που έχω γυρίσει σπίτι και ξαπλώνω να κοιμηθώ στο δωμάτιο που πριν 2 μέρες το παραβίασαν. Ακόμη είναι τα σπασμένα τζάμια στο πάτωμα. Ακόμη το αίμα από τα ματωμένα μου πόδια. Ακόμη πονούν οι αρθρώσεις μου από τις μπουνιές στην ντουλάπα ρωτώντας "γιατί" πνιγμένα σε λυγμούς.
Σε αυτό το παράλληλο σύμπαν θα προσπαθήσω απόψε να κοιμηθώ. Μόνη μου. Έκανα μπάνιο, έστρωσα καθαρά σεντόνια, έβαλα το ράδιο να παίζει. Απλά απόψε θα αφήσω όλα τα φώτα αναμμένα. Έτσι, για να βλέπω τον εαυτό μου και να νιώθω οτι είμαι εδώ. Πιο δυνατή από τον θυμό μου, πιο δυνατή από τους φόβους μου. Φοβάμαι ναι, δεν θα σου πω ψέμματα. Κοινή θνητή είμαι και εγώ. Και βέβαια φοβάμαι. Απλά κάποτε φοβόμουν για χρόνια κάτι τόσο πολύ, που πια όλα τα άλλα μου μοιάζουν ιστοριούλες για να έχουμε να λέμε.

Απόψε εαυτέ σε βάζω σε αυτή την δοκιμασία για να δεις ότι είσαι πιο δυνατός απ'όσο πιστεύεις. Έχεις το θάρρος και το θράσος να σταθείς ξανά στα πόδια σου. Να τραβήξεις μια κόκκινη γραμμή σε όλα. Και αφού άδειασες να ξαναγεμίσεις!

Κοιμήσου ήρεμος λοιπόν. Είμαι εγώ εδώ για εσένα. Κλείσε τα μάτια, αφουγκράσου τους παλμούς σου. Ηρέμησε την καρδιά. Έλεγξε το τρέμουλο. Και όλα θα πάνε καλά.

29/8/15 16:16

Μια Κυριακή, ποιος το περίμενε πως θα'ταν Κυριακη. 
Μπήκες
και πήρες το παιδί μου, μια Κυριακή.
Βγήκες και πήρες την ψυχή μου, μια Κυριακη..

Ξέρω εαυτέ πως σου έκλεψαν ένα κομμάτι της ζωής σου. 
Σου έκλεψαν κάτι από την δυναμη σου. Γιατί όταν κρατούσες εκείνη την φωτογραφική μηχανή ένιωθες σα να κρατούσες τον κόσμο στα χέρια σου. Με ένα κλικ φυλάκισες τόσα και τόσα τοπία και πρόσωπα από τα ταξίδια σου. Με ένα κλικ φυλούσες στην μνήμη σου τις ομορφιές της ζωής. Και όλα έμοιαζαν πάντα ομορφότερα όταν έκλεινες το αριστερό μάτι για να φωτογραφίσεις αυτό το κάτι που μόνο εσύ έβλεπες...

Μια Κυριακή κάτι μέσα σου έσπασε. Κάτι άδειασε.
Μα μην φοβάσαι. Είμαστε δυνατοί. Θα την βρούμε την άκρη.
Και μην ξεχάσεις, ο κόσμος έχει ακόμη κρυμμένες ομορφιές εκεί έξω.
Και να σου πω ένα μυστικο;
Κλείνε το αριστερό μάτι κάθε που βλέπεις κάτι μαγικό. Μπορείς να το φυλάξεις σε εκείνον τον φάκελο του μυαλού σου που γράφει "best of"!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου