Σάββατο 28 Μαΐου 2011

Welcome to our tiny bohemian world!

Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου
γράφω προτάσεις, σκέψεις και στίχους
πάνω σε ότι μπορείς να φανταστείς!
Χαρτοπετσέτες, αποδείξεις, εισιτήρια,
στις σανίδες του διώροφου τότε κρεβατιού μου,
ακόμα και ο παγωμένος λευκός μου τοίχος είχε κάτι από εμένα!
Πάντα όμως επέλεγα σε ποιον θα δείξω τα -να τα πω- γραπτά (?)
Σε λίγους δικούς μου ανθρώπους έδινα να διαβάσουν τα όσα έχω γράψει.
Σε λίγους και καλούς που λέμε!
Μην θεωρήσεις ψωνίστικη αυτή μου την στάση!
Απλά ήθελα να επιλέγω ποιοι θα ξέρουν ποια πραγματικά είμαι!

Με τα χρόνια η τεχνολογία μπήκε στην ζωή μου,
πριν μερικούς μήνες δημιούργησα αυτό το blog
και πλέον οι λέξεις μου έχουν πάρει άλλη μορφή.
Εχθές δημοσίευσα αυτή την σελίδα στο facebook.
Δείλιαζα τόσο καιρό να ξεγυμνώσω το μέσα μου σε όλους μου τους γνωστούς.
Αλλά το σκέφτηκα καλά και δεν με πειράζει τελικά!
Είμαι αυτή που είμαι και δεν πρόκειται να αλλάξω,
μεγάλωσα -ηλικιακά- και δεν αλλάζω άλλο.
Οπότε δεν με πειράζει να μάθουν κι άλλοι αυτή μου την πλευρά!

Οι άνθρωποι που έχω επιλέξει να έχω δίπλα μου,
είναι αυτοί που με εμπνέουν!
Είναι αυτοί που τα λόγια τους με κρατούν ξύπνια κάποιες βραδιές,
που τα όνειρά τους και οι φιλοδοξίες τους κάνουν τον ορίζοντα μου να μοιάζει πιο μακρινός
και μεγαλώνουν την θέληση μου να ταξιδέψω να βρω το τέλος του!
-Στο έχω πει πως κυνηγάω να βρω το τέλος του ορίζοντα,
εκεί που κατοικούν πλάσματα μυθικά..-
-Παράκληση: Μην προσπαθήσεις να μου εξηγήσεις την ερμηνεία της λέξης "Μυθικός"..
Χρόνια τώρα προσπαθώ να ισορροπήσω τα της φαντασίας με την πραγματικότητα!
Άσε με να βρω μόνη μου την άκρη!-
-Πάλι ξέφυγα...
Αν το συνηθίσεις και καταφέρεις να βγάζεις νόημα από την ροή των σκέψεων μου,
τότε σίγουρα είσαι και εσύ κομμάτι του "Είμαστε"!
Δεν σε απειλώ!
Απλά σε προκαλώ!
Και σε καλωσορίζω!
Στον μικρό μας bohemian πλανήτη!-

Είμαι εδώ!
Μέσα από αυτή την σελίδα αν θες μπορείς να με μάθεις,
αν δεν με ξέρεις ήδη.
Μέσα από εδώ μπορώ να σε ευχαριστήσω
για την έμπνευση που με μια σου λέξη μπορεί να μου έχεις χαρίσει!
Μέσα από εδώ μπορώ να γεμίζω με χαμόγελα τις μέρες σου!
Και πίστεψέ με χαμογελάω εύκολα!
Είμαι παιδί της crest (τοποθέτηση προϊόντος :P )

Καλώς σε βρήκα λοιπόν!
Ας είναι το ταξίδι μας δημιουργικό!

Χαμογέλα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου