Πέμπτη 5 Μαΐου 2011

Wanted

Στέκομαι πάλι εδώ,
στην ίδια αγαπημένη γωνιά,
την ίδια αγαπημένη-μισητή ώρα πλέον,
να παλεύω με προτάσεις και λέξεις,
που έχουν ξεκινήσει πόλεμο μες στο φτωχό μου μυαλό.

--Αυτές τις μέρες έχω χάσει κάθε αίσθηση με τον χρόνο.
Έχω χάσει κάθε επαφή με τα δρώμενα γύρω μου.
Το έχω χάσει γενικότερα με λίγα λόγια...
Wanted: Το μυαλό μου. Είναι μικρό, θορυβώδες, φορούσε πολύχρωμα την ημέρα που εξαφανίστηκε. Δίνεται αμοιβή σε όποιον μου δώσει πληροφορίες για το που μπορεί να βρίσκεται. Επικοινωνήστε εντός, ευχαριστώ!--

Δε ξέρω αν ποτέ έχεις νιώσει ότι αυτό που ζεις, δεν το ζεις εσύ ακριβώς.
Είσαι πρωταγωνιστής αλλά νιώθεις κομπάρσος.
Κινείσαι, μιλάς, αισθάνεσαι, σκέφτεσαι ( Το τελευταίο είναι σχετικό!)
αλλά δεν είσαι εκεί!
Είναι το σώμα σου, αλλά όχι εσύ ολοκληρωτικά!
Πως το λένε αυτό?
Αυτό πρέπει να το αλλάξω, να καταφέρω να συγκεντρωθώ,
πριν μου γίνει συνήθεια!
Γιατί και να σου πω την μαύρη μου αλήθεια κάπου μου αρέσει...

Το μόνο που δεν μ'αρέσει είναι που κυριαρχεί ένα χάος μέσα στο κεφάλι μου.
Αυτό δεν το θέλω!
Θέλω ξανά την έμπνευσή μου πίσω, μπορώ?
Θέλω πάλι να με ξυπνάνε σκέψεις και να τις γράφω με το μολύβι με την άξυστη μύτη στο τετράδιο που κρατάω φυλαγμένο στο κομοδίνο μου.
Θέλω οι λέξεις μου να κάνουν πάλι ρίμες
και οι σκέψεις μου να έχουν αρχή!
Το τέλος δεν με νοιάζει, ποτέ δεν με ενδιέφερε, μόνο η αρχή!
Αυτό θέλω! Ζητάω πολλά?

Inspiration wanted!
Μαζί με το μυαλό μου επίσης!
Όποια βοήθεια δεκτή και υπεραρκετή!

p.s. Βρέχει πάλι! Αποφάσισε επιτέλους! Μήπως να βάλω τα καλοκαιρινά στη ναφθαλίνη, μαζί με τις σκέψεις μου?

Δεν θα παραιτηθώ τόσο εύκολα... Θα την βρω την άκρη που θα πάει!
Καλημέρα κόσμε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου