Σάββατο 11 Ιουλίου 2015

I'm back!

Έχω να σου γράψω 3 χρόνια. Πέρασαν κιόλας 3 χρόνια. Δεν ήταν ότι δεν σε σκεφτόμουν. Δεν ήταν ότι δεν σε επισκεπτόμουν να διαβάσω ξανά και ξανά τα όσα σου είχα κάποτε ακουμπήσει σαν φυλαχτό στις σελίδες σου. Είναι που είχα ξεχάσει τους κωδικούς. Και σήμερα τόλμησα να προσπαθήσω να τους ανακτήσω ξανά. Ίσως τόσο καιρό η έμπνευση μου να μην ήταν τόσο δυνατή γι'αυτό και να μην  έκανα καμιά προσπάθεια να βρω τους κωδικούς. Δεν ήταν ότι δεν είχα να σου πω κάτι. Δεν ήταν ότι δεν έγραφα. Δεν ήταν ότι δεν ζούσα. Έχω να σου πω ιστορίες... Ένα ένα όμως. Θα σου πω και για τους ερωτες μου και για τα ταξιδια μου και για τα σχεδια μου. Προς το παρον απλα θελω να σου πω καλως βρεθηκαμε ξανα! Από όλα αυτά που θα πούμε κάποια στιγμή, θέλω αυτή την στιγμή να σου πω απλά σε ευχαριστώ. Που είσαι εδώ, που είμαι εδώ και πόσο χαίρομαι που κέρδισα εκείνο το στοίχημα που είχαμε βάλει! Καλώς βρεθήκαμε λοιπόν! Όμορφη διαδρομή να έχουμε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου