Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου 2015

Φεύγω.

Φεύγω.
Μεγάλωσα.
Κουράστηκα.
Άδειασα.

Κουράστηκα να δίνω.
Κουράστηκα να λέω ναι.
Φεύγω.
Μεγάλωσα.
Βαρέθηκα.
Μεγάλωσα για συμβιβασμούς.
Μεγάλωσα για "πρέπει", "σωστά" και "λάθος".

Φεύγω.
Μεγάλωσα.
Ξενέρωσα.
Άδειασα μέσα μου από αντοχές.
Δεν έχω πια τίποτα άλλο να δώσω.
Δεν έχω πια υπομονή.
Δεν μπορώ πια να συμβιβάζομαι για να περάσει και αυτή η μέρα.
Δεν το καταλαβαίνεις;
Με τρώει όλο αυτό.
Δεν με βλέπεις;
Αλλάζω μέρα την μέρα.
Πέφτω.
Χάνω κάτι από την λάμψη μου.
Κάτι από το φτερούγισμα μου.

Φεύγω.
Μεγάλωσα.
Έμαθα.
Αγάπησα και αγαπήθηκα.

Φεύγω.
Πάω να αλητέψω.
Δεν ξέρω να σου πω για που.
Ξέρω μόνο να σου πω ότι φεύγω.
Δεν έχει αλλιώς.
Δεν έμαθα αλλιώς.
Φεύγω.
Για εκεί που η ζωή θα έχει την γεύση που θέλω να έχει.
Πάω να βρω άλλη μυστική παραλία.
Για εκεί φεύγω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου