Κυριακή 17 Απριλίου 2011

Καλώς σας βρήκα!

Σερφάροντας απόψε στο διαδίκτυο βρήκα κατά τύχη το Βlog που ούτε και εγώ θυμάμαι πότε είχα ξεκινήσει να φτιάχνω! Υπό κατασκευή ακόμα και έχοντας άπειρες σκέψεις γραμμένες σε χαρτάκια φυλαγμένα στο συρτάρι (Ίσως το ρομαντικό μου πνεύμα να μην ήθελε ποτέ να εγκαταλείψω την πένα και το χαρτί τελικά! ) αποφάσισα να κάνω μια προσπάθεια να δώσω ζωή σε αυτή την σελίδα!

Τουλάχιστον εδώ οι σκέψεις μου θα είναι καλογραμμένες,πολύχρωμες και με φόντο και όχι σκόρπιες προτάσεις πίσω από αποδείξεις και χαρτοπετσέτες!
Εδώ οι σκέψεις μου θα είναι ευανάγνωστες και όχι σημειώματα "γιατρού" που καμιά φορά και εγώ υποθέτω τι μπορεί να γράφω! ( Πάντα φοβάμαι ότι η σκέψη μου τρέχει πιο γρήγορα από την ταχύτητα του γραψίματός μου,, τρέμω μήπως ξεχάσω κάποια λέξη- πόσο ελπίζω στην ανακάλυψη εκείνης της συσκευής που θα καταγράφει αυτόματα την σκέψη μας! )

Εδώ ίσως εξοικειωθώ και εγώ με τις σκέψεις μου... Έχω καιρό να σου γράψω εαυτέ!
Καλώς σε βρήκα ξανά...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου